Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettrunmarö-aktuellt
Läst 1157 ggr
emyhama
2007-12-09 00:09

Affär vinter Nämdö

Hej

Har tagit mig friheten att kopiera från Skärgårdsbryggan om Nämdö affären

Runmarö 7 december 2007 Anne Forslund

Vill du handla från Guns livs, Nämdös Ica-butik?

Mejla då eller ring in en beställning till mig och vad gäller färskvaror kan man om man vill lägga en grundbeställning så att jag vet om man har några speciella önskemål ( Vi har ju inte alla sorter hemma under lågsäsong ) Den grunden behöver finnas hos mig veckan innan första gången ( Så att jag hinner beställa hem ). Normala veckobeställnigar därefter är ju bra så tidigt som möjligt men absolut senast helst onsdag kväll.. Leverans till Styrsvik kan man få fredag och /eller lördag nu på denna turlista ( Jag får färskvarorna på torsdagen) När nya turlistan kommer så får man titta hur båten angör då.

På leveranser som överstiger 500:- tar jag ingen avgift köp under 500:- tar jag 50:- i plockavgift på.
Betalning sker med vilket kort som helst och om man har Ica kort dessutom så kan man dra bonus, och man får då extrapriserna som gäller endast för ica -kortet också.
Var och en kan ringa oss för ytterligare frågor men detta fungerar smidigt och Nämdöborna får hjälp att ha kvar sin lågsäsongservice också.

Nu på lördag är det julmarknad i Gamla skolan och vi serverar jultallrik på Nämdö Kök & Bar om någon är sugen på en utflykt.

Välkomna att handla hos oss vi ska göra allt vi kan för att ni ska bli nöjda.
mvh Kerstin Öhman Moberg och Erland Moberg Tel 070 433 11 66

Annons:
Upp till toppen
Annons: